Nowa prosta dieta, 5 łyżek stołowych to skuteczny sposób na redukcję wagi – Stracisz nawet do 14 kg.

Rewolucyjna metoda odchudzania – dzięki diecie “5 łyżek stołowych” możesz stracić nawet 14 kg!

Jemy za dużo i za szybko, a zaraz po odejściu od stołu źle się czujemy, bo dopadają nas nieprzyjemne skutki przejedzenia. Ale jest sposób na ten trudny problem – to właśnie dieta “5 łyżek stołowych”.

Wystarczy zmniejszyć ilość spożywanych pokarmów, aby szybko stracić zbędne kilogramy. Porcje jedzenia dostarczane w odpowiednich ilościach sprawią, że objętość żołądka będzie mniejsza, przy jednoczesnym braku ciągłego odczuwania głodu.

Sposób na szczupłą sylwetkę:

Każda porcja dostarczonego jedzenia to 150- 200 g, czyli ilość 5 łyżek stołowych. Nie ma tu bezwzględnego zakazu spożywania określonych produktów, ale dla uzyskania lepszych efektów warto zrezygnować z ciast, czekolady oraz słodzonych napojów gazowanych.

Kawa i herbata nie może być słodzona cukrem, a między posiłkami powinien być zachowany odstęp 3 godzin. Ważne jest, aby podczas jedzenia nie pić żadnych napojów (nawet wody), gdyż powoduje to nadmierne rozciąganie się ścian żołądka.

Jakich efektów możesz oczekiwać stosując dietę “5 łyżek stołowych”?

Wyniki są bardzo obiecujące. Już w pierwszym tygodniu stosowania diety możesz zauważyć spadek masy ciała o ok. 3 kg. Jest to czas zwany restrukturyzacją organizmu do prawidłowego funkcjonowania – w tym okresie po każdym posiłku możesz odczuwać lekki głód i nadal mieć dużą ochotę na dojadanie, czego absolutnie nie wolno robić.

Drugi tydzień to czas, w którym układ pokarmowy dostosowuje się no nowych warunków. Będziesz odczuwać przypływ sił witalnych, lekkość w ciele, skóra stanie się bardziej gładka i lśniąca, a na wadze możesz zauważyć nawet 4 kilogramy mniej.

Tempo przemiany materii zostanie wyregulowane do odpowiedniego poziomu już pod koniec trzeciego tygodnia, kiedy to chęć na słodycze praktycznie zniknie, a Ty stracisz kolejne 4 kilogramy. W czwartym tygodniu rozmiar Twoich ubrań zdecydowanie się zmniejszy, nie będziesz już mieć ochoty ani zapotrzebowania na większe ilości jedzenia, nawyk jedzenia małych porcji wejdzie Ci w krew i stracisz kolejne 3 zbędne kilogramy.

Przykładowy jadłospis na jeden dzień:

  • 7:00 – musli, płatki zbożowe, płatki owsiane, kasza gryczana, ryż, soczewica (5 łyżek jednego wybranego produktu). Kawa tylko z mlekiem, herbata bez cukru lub kakao (do wyboru) 30 minut po posiłku.
  • 10:00 – różnego rodzaju owoce, jogurt z dodatkiem owoców lub sałatka owocowa.
  • 13:00 – tłuczone ziemniaki, ryż, gryka, kasza grochowa, gulasz warzywny (5 łyżek wybranego produktu). Źródło białka – 200 g ryby lub wołowiny. Produkty możesz łączyć, np. 2 kawałki mięsa i 3 łyżki ryżu.
  • 16:00 – 5 łyżek świeżej sałaty lub 200 g kefiru albo ogórka z pomidorem. Możesz zjeść porcję orzechów (suszonych owoców) lub zjeść jedną kanapkę z twardym serem.
  • 19:00 – do wyboru: 200 g ryby, szklanka kefiru, 5 łyżek gryki, 5 łyżek warzyw ugotowanych na parze.

Dieta “5 łyżek stołowych” daje świetne rezultaty bez efektu jojo, a Twój żołądek nie potrzebuje już większej ilości jedzenia.