Lekarz radzi w jaki sposób  dzięki 4 minutowym ćwiczeniom dziennie można widocznie zmniejszyć garb na szyi i polepszyć swoją postawę w zaledwie dwa tygodnie.

Organizm broni się, gdy nasze ciało przyjmuje złą postawę. Może zdarzyć się tak, że w celu ochrony kręgosłupa na karku wytworzy się warstwa tłuszczu. Występuje to najczęściej u osób, które często siedzą przy komputerze, wyciągają szyję w kierunku monitora,a przez to kręgosłup cierpi.

W tym artykule przedstawimy krótkie i proste ćwiczenia z kliniki Milton Chiropractic Clinic w Cambridge. Stosując je regularnie możesz poprawić swoją postawę, pozbyć się tzw. guza tłuszczowego, a również wyeliminować doskwierające problemy z kręgosłupem.

Ćwiczenie pierwsze

Ręce unieś ponad głowę. Wyciągnij ręce do tyłu i przytrzymaj przez pół minuty.

Teraz z ułożenia rąk w pozycji ”Y” przejdź do pozycji ”W” – pociągnij łokcie w dół i przez pół minuty trzymaj je tak.

Następnie ręce wyciągnij w bok do poziomu i trzymaj 30 sekund.

Na zakończenie przyciągnij łokcie do swojego ciała tak, aby tworzyły dwie litery ”L” . Wytrzymaj w tej pozycji przez 30 sekund.

Ćwiczenie drugie

Stań i wyprostuj się. Ręce ułóż za plecami, chwytając nadgarstek do drugiej ręki. Łokcie proste, a ręce odciągnięte od ciała. Ściśnij łopatki, głowę odchyl do tyłu i powoli i głęboko oddychaj. W tej pozycji pozostań przez pół minuty, a następnie odchyl się w przód i wykonaj wydech.

Ćwiczenie trzecie

Stań przy ścianie. Prawą rękę połóż na niej jak najwyżej możesz, następnie obróć głowę w prawą. Następnie pochyl się i trzymaj pozycję przez 15 sekund. Powtórz to ćwiczenie 3 razy, zarówno na prawą, jak i na lewą rękę.

Wykonując te proste 3 ćwiczenia codziennie, szybko zauważysz, a przede wszystkim poczujesz istotne zmiany.

Copy