Skorzystaj z domowych sposobów, czyli prostych ćwiczeń.. Tłuszcz pod pachami i na wewnętrznej stronie ramion jest wadą wieku.

Piękne ręce robią wrażenie u każdej kobiety, szczególnie latem, gdy ubieramy sukienki i koszulki na ramiączkach. Niestety wraz z upływem lat stają się one mniej jędrne i obwisłe, co nie wygląda zbyt ładnie. Jest to problem wielu kobiet.

Niestety z tym problemem zaczynamy walczyć zbyt późno, bo problem zwykle jest niewidoczny. Ręce będące w standardowej pozycji wyglądają normalnie, dopiero, gdy podniesiemy je do góry zauważamy obwisły problem i tworzące się tzw. „pelikany”. Nie wyglądają one zbyt estetycznie, a winny temu wszystkiemu jest triceps. Mięsień ramienia, który lubi być ćwiczony.

Jeżeli chcesz uniknąć wstydliwych sytuacji zakładając wycięte sukienki zapoznaj się z naszymi poradami i zacznij wykonywać 6 prostych ćwiczeń. Pozwolą one zapobiec rozluźnieniu tricepsa, dzięki temu Twoje ramiona będą pięknie wyglądać w mocno wyciętej sukience lub bluzce.

Problem obwisłych ramion mają wszyscy. Cofnijmy się trochę w czasie na galę wręczenia Oskarów z roku 2019. Gwiazdy wyglądały niesamowicie na czerwonym dywanie w przepięknych sukniach skrojonych specjalnie dla nich. Niestety wiele z nich nie potrafiło zatuszować uciekających lat, a tym samym niezgrabnych rąk. Piękne i szczupłe kobiety, takie jak: Emilia Clark czy Selma Blair przykuły uwagę swoimi fałdami, które zwisały znad gorsetu, znak czasu odbił się na ich stylizacjach.

Takie defekty mogą pojawić się, gdy stracimy wiele nadmiernych kilogramów. Jednak częściej jest to indywidualną cechą budowy ciała lub tłuszcz znajdujący się pod skórą.

Najszybszą metodą usunięcia nadmiernej ilości skóry jest brachioplastyka. Zabieg chirurgiczny, za pomocą którego usuwamy nadmiar skóry z okolicy pach i ramion. Niestety jest to bardzo kosztowne i jak każdy zabieg chirurgiczny jest bolesny i wymaga długiej rehabilitacji. Dlatego najlepszym sposobem są ćwiczenia, które z łatwością wykonasz w domowym zaciszu.

Pomogą usunąć zbędny tłuszczyk i pozwala zapobiec jego powstawaniu. Do tego ramiona staną się jędrniejsze. Poza lepszym wyglądem zyskasz sporo satysfakcji, że osiągnąłeś tak wspaniały efekt.

Kilka ćwiczeń na Twój triceps

Odwrócone Pompki

Usiądź wygodnie na podłodze, ręce podeprzyj za plecami na podłodze w odległości 15 cm od miednicy. Kolana zegnij, podpierając się na dłoniach podnieś miednicę do góry, wytrzymaj w tej pozycji kilka sekund i zejdź na dół. Powtórz, 3 serie po 15 razy. W ten sposób rozciągniesz mięśnie ramion.

Pompki z krzesła

Aby wykonać to ćwiczenie i zadbać o swój triceps potrzebujesz stabilnego krzesła. Stań tyłem do niego, połóż ręce na krawędzi siedzenia i zegnij kolana. Teraz zegnij łokcie i powoli opuszczaj ciało w dół. Następnie podpierając się na łokciach podnieś ciało do pozycji wyjściowej. Staraj się przyciągnąć do siebie ręce za plecami, pozwoli to rozciągnąć mięśnie. Zrób 3 serie ćwiczenia po 15 powtórzeń.

Przedłużenie ramienia

Jest to bardzo popularne ćwiczenie na triceps. Weź krzesło i oprzyj się na nim jedną ręką, tak by tułów był ułożony równolegle do podłogi. W drugą rękę weź hantel i ułóż rękę pod kątem 90 stopni. Powoli przeciagnij ramię w tył, przytrzymaj i wróć do pozycji wyjściowej. Zrób 3 serie ćwiczenia po 15 powtórzeń.

Wysięgnik z hantelkami

Do tego ćwiczenia potrzebujesz hantli o maksymalnej masie 2kg, jezeli nie masz takich wykorzystaj butelki z wodą. Usiądź na krześle z wyprostowanymi plecami. Do rąk weź obciążenie, podnieś do góry, zegnij łokcie i przenieś za głowę. Pamiętaj aby nie opierać się o podparcie i nie odchylać do tyłu. Zrób 3 serie ćwiczenia po 15 powtórzeń.

Pompki

Te tradycyjne pompki także pomagają w walce z obwyslymi ramionami. Możesz także wykonać damskie pompki. Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń. Ćwiczenia wykonuj codziennie przez 2 tygodnie, aby zobaczyć efekty. Potem wykonuj je regularnie 2 razy w tygodniu.

Copy